در آستانه سال نو

فردا سال تحویله 

فردا سال نود و پنج تموم میشه 

سال نود و پنج رو دوست نداشتم 

فکر کنم سال نود و چهار رو هم که اصلا دوست نداشتم 

الان اما این صفحه رو باز نکردم که بگم کدوم سال رو دوست داشتم و کدوم رو نه .

الان فقط اومدم بنویسم که دلم گرفته ،زیاد هم گرفته .

این دور بودن از حال و هوای عید و همه تکاپوهای دوست داشتنیش ، یکهو و بی خبر عصری غمگینم کرد 

از سر کار که بر می گشتم تو مسیر برنامه رادیویی ایرانی اینجارو گوش کردم و جالبه که همه حرفهای بهاری و آهنگهای شاد و با حال و هوای عیدی که داشت هی غصه ریخت تو دلم ،هی غصه ریخت... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 08:06

خدا نکنه غصه بخوری
باید دنبال بهانه برای شادی بود که البته اونجا زیاده

یه دوست چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 06:21

ای وای من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد