دلخوشی های من 1

در راستای همین تصمیم کبرایِ اشاره شده در پست قبلی می خوام اینجا همه چیزای کوچک و بزرگی که این روزها طعم خوبی دارن برام و دلخوشی  ریز و کلانم هستن رو  بنویسم .

البته بُعد و وزنشون مهم نیست ، مهم اون حال خوبیه که بهم میدن. 

یعنی شاید اون اتفاق قشنگ بشه ایستادن و نگاه کردن به بارون و گوش دادن به صدای پرنده ها  تو یه هوای محشر تابستونی ،  که اگه بخوام کد بدم برای شبیه سازیِ ذهنی ، میشه جمعِ هوای اواخر مهر با سبزی اردیبهشت ماه  و شور و نشاط پرنده ها در آخر اسفند البته ضربدر یه مضربی که نمی دونم  بگم چند !! 

و اما چند تا چیزی که الان یادم میاد :

یکی از نکات دلچسب گوش دادن به برنامه رادیو فارسی نیوزیلنده که به صورت ضبط شده هفته ای یکبار اون هم یکشنبه صبحها تو صفحه تلگرامشون و یا صفحه فیسبوکشون گذاشته میشه و یکی از ذوقهای من اینه یکشنبه عصر موقع برگشت تو مسیر با لذت به این برنامه حدود یکساعته گوش بدم و از صدای بسیار گرم و اجرای دلچسب مجری و آهنگهای بسیار قشنگ و شادشون لذت ببرم و بی خیال اون قسمتهایی هم می شم که شاید چیز زیادی ندارن برای من.

دو دفعه هم هست که قسمت ورزشیش اینقدر قشنگ و پر انرژی اجرا میشه که من برای اولین بار اخبار ورزشی گوش کردم. 

از وجود این برنامه هم توسط خود مجری برنامه که اتفاقا یه روز تو فروشگاه دیدمشون مطلع شدم .

شما هم اگه خواستید می تونید تو تلگرام به این آدرس برید و به این برنامه گوش بدید  Hap Radio@

از این دست سرگرمی های دوست داشتنی این روزها یکی دیگه جمعه ها بعد از ظهره که کلی ذوق دارم بعدِ یک روز کار و خستگی بیام خونه و کنج کاناپه رو از دست همسر در بیارم و دراز بکشم و برنامه استیج رو نگاه کنم .

 پارسال این برنامه رو نگاه نمی کردم چون قبل خود برنامه در جریان حاشیه هاش قرار گرفته بودم و دیگه دیدنش با توجه به اون همه حاشیۀ شنیده شده برام جذاب نبود. امسال ولی فقط و فقط خود برنامه رو هر جمعه عصر میبینم و حسابی حال می کنم ازدیدنش.

یکی از نکات خوبش هم  این بوده که نتایج و شرکت کننده های حذف شده و مانده تماما طبق سلیقه من بودن تا اینجای کار.

فعلا خواننده های مورد علاقه ام هم اول علیرضا بعد  آرش و نیکیتا هستن و البته گاهی  الهه

نیکیتا رو هم دوست دارم ، اجرای قشنگش باعث شد برم و به سبکی از موسیقی گوش بدم و لذت ببرم که قبلا اصلا سراغش نمی رفتم .

فعلا این دو مورد به ذهنم رسید.

 باز هم می نویسم از این دلخوشیهای من   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد