همینطوری 10


امروز یهو  دلم هوای کوچه های ایران رو کرد!! کوچه های تنگ، با خونه های تو هم تو هم و بلند و البته با گربه های مشتی و با معرفت و خاکیش !!

اصلا دلم هوس کوچه کرد،حالا هر مدلش!!! اینجا کوچه نداره ! 

بعد هم دلم هوس نونوشمو کرد دلم براش یه ذره شده ،کلی دلم می خواد بدونم چطوره چی کارا می کنه؟ میونشون با اون لب پَر که حالا حتما برا خودش خانومی شده چطوره؟ هنوزم همو میزنن؟ اون مرتیکه ریچارد پارکر کجاس؟کسی حواسشون هست به اینا ؟ 

کسی از گربه های کوچه ما خبر نداره ؟؟ ؟؟؟


نظرات 3 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 01:42

کم کاری از منه که خبر نگرفتم

یه دوست جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 23:47

فعالیتت کم شده! فاصله نوشته هات بیشتر شده :(

مریم چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 13:51 http://40years.blogsky.com

آه ه ه ه ه منم از گربه های کوچه مون خبر ندارم ! دلم گرفت !

:(((((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد