کوتاه کردن مو در فضایی متفاوت !


تجربه دکتر رفتنو که نوشتم تجربه آرایشگاه رو هم بنویسم 


آرایشگاهی هم که رفتم کلهم اجمعین ایرانی بودن ،یعنی هم صاحب آرایشگاه و هم تمام آرایشگرها

بعضیا معتقدن که خوب نیست آدم برای همه کار دنبال نفر ایرانی و هم زبون باشه ،البته که من هم از معتقدین شدید محصور نشدن در جمعهای هم وطنی در یک کشور دوم هستم، ولی خوب اینی که آدم سلامت و شکل و قیافش رو ریسک کنه برای راه افتادن زبان چندان منطقی نیست ! به نظر من دکتر و آرایشگاه و خیاط باید آدمایی باشن هم زبون و مهمتر هم فرهنگ  


بگذریم ،تجربه کوتاه کردن مو و برداشتن ابرو توی فضای باز و نه پشت درهاو دیوارهای بسته، تجربه جدیدی بود که البته این روزها اینقدر فکر من مشغوله که همون موقع یادم نیست حواسمو بیشتر بدم به اتفاقایی که داره میفته، ولی خوب جالب بود یه جا باشی بر خیابون نه تو دل ساختمون و هزار تا لا و لو ،یه خانومی موهای تورو کوتاه کنه تو دو تا صندلی دیگه هم دو تا آقا که معلوم نیست کجایین موهاشونو کوتاه  کنن ،همسرتم اون وسط بیاد و راحت بشینه و برای اولین بار پروسه آرایشگاه رفتن و مو کوتاه کردن خانومشو ببینه ، اون آقایون دیگه هم سرشون به کار خودشون باشه و ریشه هیچ دین و مذهبی هم سفت و شل نشه این وسط !



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد